Obert el termini per a presentar candidatures al Premi Alfons de Borja 2024 d'Alumni UdL

Ja es poden presentar les candidatures a la 13a edició del Premi Alfons de Borja, patrocinada per Banco Santander, Segre i la Universitat de Lleida

[Web de la 13a edició]

El guardó, instaurat l'any 2004, reconeix les persones o institucions que amb el seu treball han contribuït al desenvolupament humà i social de la seua comunitat des de qualsevol punt de vista (econòmic, polític, mediambiental, cultural, etc.) i que s'han regit, en les seues actuacions, pels valors d'igualtat, justícia, rigor i excel·lència que inspiren la universitat.

Les persones i entitats premiades reben l'escultura "El Coneixement", creada expressament per Miguel Ángel González, que recull les diferents àrees de coneixement que s'imparteixen a la Universitat de Lleida; i una aquarel·la de Joaquín Ureña, que busca transmetre la vinculació del premiat amb els centres de la UdL.

En aquesta edició del Premi la tretzena es tindran en compte les propostes presentades pels membres de l’Associació Alumni UdL i representants de la comunitat universitària. El Jurat avaluarà les candidatures presentades i decidirà quina és la que s’ajusta més a l’objecte de la convocatòria, les bases de la qual es poden consultar en el web d’Alumni UdL.

El termini de presentació de propostes s’obrirà l’1 de març i s’acabarà el 30 d’abril. L'acte de lliurament tindrà lloc durant l'any 2024.

WEB DEL PREMI ALFONS DE BORJA

Banco Santander | Universitat de Lleida | Segre