Organització d'Alumni UdL: participació dels seus membres, govern i gestió
Funcions i composició de la Junta Directiva Estatuts
La Junta Directiva és l'òrgan de govern que regeix, administra i representa l'Assoc iació, i s’encarrega de la gestió ordinària i la planifiació estraatègica. Componen aquest òrgan el president o presidenta, el vicepresident o vicepresidenta, el secretari o secretària, el tresorer o tresorera, i fins a un màxim de nou vocals triats per l'Assemblea General.
Els membres de la Junta Directiva exerciran el càrrec durant un període de quatre anys, i podran ésser reelegits per períodes successius de la mateixa durada fins un màxim de 8 anys.
Membres de la Junta Directiva (Escollida el dia 24 de maig de 2021):
- Josep Maria Sentís Suñé, president.
- Titulació: Llicenciat en Dret (1998)
- Centre de la UdL: Facultat de Dret, Economia i Turisme
- Contacte: alumni.presidencia@udl.cat
- Jordi Peña Lueza, vicepresident.
- Titulació: Grau de Medicina (2018)
- Centre de la UdL: Facultat de Medicina
- Contacte: alumni@udl.cat
- Marina Rúbies Ballarín, secretaria.
- Titulació: Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals (2019)
- Centre de la UdL: Facultat de Lletres
- Contacte: alumni@udl.cat
- Alba Lamas Prieto, tresorera.
- Titulació: Grau d'Enginyeria Informàtica (2018)
- Centre de la UdL: Escola Politècnica Superior
- Contacte: alumni@udl.cat
- Víctor Falguera Pascual, vocal.
- Titulació: Enginyeria Agronòmica (2008). Doctor en Ciència i Tecnologia Agrària i Alimentària (2013).
- Centre de la UdL: Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària
- Contacte: alumni@udl.cat
- Aurembiaix Giribet Serveto, vocal.
- Titulació: Grau de Dret (2013)
- Centre de la UdL: Facultat de Dret, Economia i Turisme
- Contacte: alumni@udl.cat
- Daniel Gutiérrez Ujaque, vocal.
- Titulació: Grau d'Educació Primària (2015). Doctor en Educació, Societat i Qualitat de Vida (2020)
- Centre de la UdL: Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social
- Contacte: alumni@udl.cat
- Òscar Sánchez Fernández, vocal.
- Titulació: Grau de Periodisme i Comunicació Audiovisual (2007).
- Centre de la UdL: Facultat de Lletres
- Contacte: alumni@udl.cat
- Faty Bocar Awa Seck, vocal.
- Titulació: Grau d'Infermeria (2020)
- Centre de la UdL: Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia
- Contacte: alumni@udl.cat
L'Assemblea General és l'òrgan sobirà de l'Associació i els seus membres en formen part per dret propi i irrenunciable i en igualtat absoluta. Cada membre de l’Associació té un vot. En cap cas serà possible la delegació del vot en una altra persona, encara que aquesta sigui membre de l’Associació.
L'Assemblea General es reuneix en sessió ordinària com a mínim un cop l’any, dins dels sis mesos següents a la data de tancament de l’exercici econòmic, per aprovar, si escau, la gestió de l’òrgan de govern, el pressupost i els comptes anuals.
L’òrgan de govern pot convocar l’Assemblea General amb caràcter extraordinari sempre que ho consideri convenient, i ho ha de fer quan ho sol·liciti un 10% dels associats; en aquest darrer cas, l’Assemblea ha de tenir lloc dins el termini de trenta dies a comptar des de la data de la sol·licitud.
La Secretaria Tècnica tindrà les funcions següents Estatuts:
- Organitzar l'oficina tècnica i executar els acords de la Junta Directiva.
- Atendre els membres d'Alumni UdL, les persones de la comunitat universitaria i la ciutadania interessada en les activitats i serveis de l'entitat.
- Tenir cura dels fitxers, de la documentació i de la correspondència.
- Portar el registre de les persones que formen part d'Alumni UdL.
- Recollir les peticions dels membres de l'entitat i transmetre'n el contingut a la Junta Directiva.
Responsable i dades de contacte:
- Xavier Solé Gasset
- Despatx: Campus de Rectorat, despatx 3.57.1
- Telèfon: 973 70 23 56
- Correu: alumni.secretaria@udl.cat.