Obert el termini per a presentar candidatures al Premi Alfons de Borja 2023 d'Alumni UdL

Alumni UdL convoca la 12a edició del Premi Alfons de Borja, que es lliurarà enguany.

El guardó reconeix les persones o institucions que amb el seu treball han contribuït al desenvolupament humà i social de la seua comunitat des de qualsevol punt de vista (econòmic, polític, mediambiental, cultural, etc.) i que s'han regit, en les seues actuacions, pels valors d'igualtat, justícia, rigor i excel·lència que inspiren la universitat.

Per segon any consecutiu, el Jurat escollirà a la persona o entitat guardona d’entre aquelles propostes presentades pels membre d’Alumni UdL, els centres i òrgans de govern de la Universitat de Lleida i el Consell de l’Estudiantat de la UdL. Un mecanisme de participació que vol afavorir la col·laboració entre la comunitat universitària i els antics alumnes en la difusió del talent, la recerca i els estudis de la Universitat de Lleida.

El termini de presentació de propostes, mitjançant el formulari de candidatures al Premi Borja 2023, s’obrirà l’1 de febrer i s’acabarà el 31 de març.

Aquesta edició coincideix amb l’Any Oró, que commemora el centenari del naixement de l’eminent científic lleidatà de prestigi internacional Joan Oró i Florensa, qui fou el primer guardonat amb el Premi l’any 2004. Malauradament el Dr. Oró morí pocs mesos després de la concessió i el guardó fou recollit per la seua vídua al mes d'octubre del 2005.

El premi consisteix en l’escultura “El coneixement”, creada expressament per l'artista argentí establert a Lleida, Miguel Ángel González. Aquesta és una peça de ferro, resina i fusta, que expressa les diferents àrees de coneixement que s'imparteixen a la Universitat. El premi està patrocinat per la Universitat de Lleida, Segre i Banco Santander.

Continguts relacionats

Patrocinen: