Assemblea 2025: gestió, activitats i eleccions a la Junta Directiva.

La votació per a escollir la Junta Directiva per al mandat 2025 - 2029 tindrà lloc el dia 3 de juny durant l'Assemblea General

 


  CONVOCATÒRIA



  • Restringit a les persones associades a Alumni UdL - Associació d'Antics Alumnes i Amics de la Universitat de Lleida [estar al corrent de pagament o tenir quota gratuïta per situació d'atur]
  • Ordre del dia de l'Assemblea General 2025: document oficial.
  • Data de l'Assemblea: 3 de juny de 2025 (1a convocatòria: 17.30 h i 2a convocatòria: 18 h)
  • Lloc: Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de la Universitat de Lleida (Campus de Cappont, Carrer de Jaume II, núm. 67 de Lleida) -  Sala de videoconferències (Planta 0 - davant l'accés a l'auditori)
  • Data límit per a presentar una candidatura: les llistes tancades de candidats s’hauran de confeccionar i presentar a la Secretaria de l’Associació amb una antelació mínima de 72 hores a la data de celebració de l’Assemblea General, és a dir, fins el 30 de maig de 2025 a les 18:30 hores.
 
 

NORMATIVA PER A LA RENOVACIÓ DE LA JUNTA DIRECTIVA (ELECCIONS)


 

• Estatuts: document oficial. Els Estatuts són l'únic document vàlid que regula la normativa electoral.

 

• Article 21. Eleccions a la Junta Directiva

1.- La Junta Directiva haurà d'anunciar amb una antelació mínima de quinze dies la data de la reunió de l'Assemblea General en que s'hagi de fer la votació i, en el seu cas, els càrrecs de la Junta Directiva que correspon renovar.

2.- L'elecció de tots els membres de la Junta Directiva es farà per votació directa i secreta dels membres de l'Assemblea General.

3.- A la candidatura hi haurà de constar un president, un vicepresident, un secretari, un tresorer i fins un màxim de nou vocals.

4.- Dins de la candidatura hi haurà d’haver la meitat més un dels candidats que reuneixin la condició d’antics alumnes previst a l’article 4 d’aquests Estatuts.

5.- Seran proclamats candidats a la Junta Directiva, els membres de l’Associació que manifestin la seua voluntat de presentar-se a les eleccions mitjançant la confecció d'una llista tancada a la que es podrà adjuntar, si s'escau, un programa d'actuacions. Aquesta llista, caldrà presentar-la a la secretaria de l'Associació amb una antelació mínima de 72 hores a la data de celebració de l'Assemblea General. L'admissió d'aquestes llistes requerirà com a pressupòsit ineludible la presència de membres que representin almenys tres titulacions diverses, i com s’ha dit, amb presència de la meitat més un d’ex alumnes

 

• Article 23. Durada dels càrrecs

1.- Els membres de la Junta Directiva exerciran el càrrec durant un període de quatre anys, i podran ésser reelegits per períodes successius de la mateixa durada fins un màxim de 8 anys.

2.- Les vacants que es puguin produir durant el mandat de qualsevol dels seus membres, independentment de la causa que les provoqui, les pot cobrir la Junta Directiva, si ho considera oportú, nomenant substituts, els quals ocuparan el càrrec fins a la següent reunió de l’Assemblea General. El membre substitut i nomenat amb caràcter interí, queda automàticament proposat com a candidat a l'ordre del dia de la primera reunió de l'Assemblea General que es celebri.

3.- En el cas que durant el mandat de la Junta Directiva aquesta arribi a quedar-se amb set membres, el president haurà de convocar, en el termini màxim d'un mes, una reunió extraordinària de l'Assemblea General. En l'ordre del dia d'aquesta reunió hi ha de constar, obligatòriament, la votació de noves candidatures per tal de completar la Junta Directiva.

 


 MODEL DE PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES I DOCUMENTACIÓ QUE CAL ADJUNTAR


 

• Model: formulari - model pdf - document oficial word (cal sol·licitar-lo a alumni@udl.cat)

• Cada una de les candidatures hauran de facilitar el nom d'una persona com representant d'aquesta, una adreça de correu electrònic i un telèfon per tal que la secretaria tècnica pugui contactar amb aquestes per a resoldre qualsevol qüestió i confirmar la presentació de la documentació.

· Cal adjuntar el programa d'actuacions per al període 2025-2029.

· Cal adjuntar el document identificatiu de cada persona de la candidatura (DNI/NIE/Passaport)

 


 CONTACTE: SECRETARIA TÈCNICA


 

• Correu electrònic: alumni.secretaria@udl.cat

• Telèfon: 973 70 23 56

• Despatx 3.57.1 de l'Edifici del Rectorat de la UdL (Cal concertar la trobada presencial)

[Plaça Víctor Siurana, 1 - 25007 de Lleida]