Universitat d'Estiu 2023: inscripcions a partir del 17 de maig. Descomptes de fins el 60% amb el Carnet Alumni UdL

Els antics alumnes que tinguin el Carnet Alumni UdL (activat) poden gaudir de descomptes de fins el 60% als cursos de la Universitat d'Estiu de la Universitat de Lleida.

a) Termini d'inscripció:

El termini per a realitzar les inscripcions està oberta des del dia 17 de maig fins al dia anterior a l’inici de cada curs, sempre que continuï actiu i hi quedin places lliures.

b) Preus i descomptes per a titulars del carnet Alumni UdL (descomptes de fins el 60%)

- Antics alumnes, per a poder gaudir dels descomptes cal tenir activat el carnet Alumni UdL: consulta l'estat del teu carnet aquí.

- Reactiva o aconsegueix el teu carnet aquí

- Els membres de l’Associació d’Antics Alumnes i Amics de la UdL (Alumni UdL), prèvia acreditació d’aquesta condició, es poden matricular als cursos de la Universitat d’Estiu amb les mateixes condicions que l’alumnat de la UdL.

c) Consulta l'oferta de cursos presencial i en línia aquí

d) Tota la informació: web

Tota la informació a https://www.udl.cat/ca/serveis/estiu/