Trobada d'antics alumnes de l'ETSEA - Inscripcions fins el 30 d'abril de 2023

L'activitat de retrobament de promocions i l'Escola tindrà lloc el dia 6 de maig

El dissabte 6 de maig de 2023, hi haurà la trobada d'antics alumnes de l'ETSEA en el marc de les activitats del 50è aniversari del centre.

La direcció de l'Escola, amb la col·laboració d'Alumni UdL, ha organitzat una jornada de retrobament entre els antics companys i antigues companyes de les diverses titulacions, i alhora que puguin conèixer les instal·lacions i la vida a l'Escola del 2023.

Programa:

11 h - Punt de trobada: a l’exterior de l’edifici principal.

11.15 h - Recepció (a la sala d’actes de l’edifici principal). • Benvinguda del director de l’Escola • Visualització del vídeo de la història de l’ETSEA. • Intervencions d’antics alumnes.

12.15 h - Visita guiada a les instal·lacions del campus i a l’exposició “ETSEA 50 anys”.

13.30 h - Aperitiu als jardins.

Inscriu-t’hi abans del 30 d’abril

ACTES DEL 50è ANIVERSARI DE L'ETSEA, curs 2022-23