Premis i ajuts a l'estudiantat i titulats de la UdL (TFG, TFM, emprenedoria, recerca) a l'espai "Creixement Professional"

El web d'Alumni UdL disposa d'una nova secció dedicada als premis per a la presentació de TFG, TFM i idees de negoci, els quals concedeixen ajuts a les matrícules de màster, premis en metàl·lic i finançament per a la formació, la recerca i la creació de negocis. A l'espai "Premis i ajuts a l'estudiantat i a les persones titulades" s'hi poden trobar els premis i ajuts convocats per:

• Alumni UdL
  • Consell Social i vicerectorats de la UdL.
  • Unitats i centres de recerca de la UdL.
  • Càtedres Universitat - Empresa de la UdL.
  • Escoles i facultats de la UdL i el Campus d'Igualada.
  • Col·legis i associacions professionals.
  • Entitats i administracions

Més informació "Premis i ajuts a l'estudiantat i a les persones titulades": premeu aquí

Imatge: Persones titulades de la UdL premiades amb el Premi Santander Alumni UdL a l'Emprenedoria i l'Ocupació (2021 i 2022)