Premi a empreses consolidades, professionals i idees de negoci: obert el 4t Premi Santander Alumni UdL a l'Emprenedoria i l'Ocupació 2024

Dos premis de 4.000 euros per a la creació i la consolidació de negocis - Idees que arrelen -

Descarregar Pdf

Ilerfred, Talkual Foods i AvantvaCoop han estat les empreses guanyadores de les darreres edicions a la categoria FET/EMPRESA, i d'altres idees de negoci també han rebut finançament per a convertir-se en empreses viables.

Alumni UdL concedirà dos premis de 4.000 euros a les persones titulades per la Universitat de Lleida, que presentin els millors projectes i idees de negoci a la 4a edició del Premi Santander Alumni UdL a l'Emprenedoria i l'Ocupació. Un any més, Banco Santander patrocina aquesta línia d'ajuts a la consolidació i generació d'empreses i la creació de llocs de treball de qualitat.

Es mantenen les dues categories de les edicions anteriors, IDEA i FET, per tal que els diners dels premis s'inverteixin en la creació de nous negocis i consolidar els projectes empresarials en funcionament. La presentació de les propostes caldrà fer-la a la plataforma Santander X fins el dia 15 d'octubre d'aquest any.

L'acte de lliurament dels premis tindrà lloc durant el mes de desembre d'aquest any, a l'Edifici del Rectorat. Al mateix acte, les persones i empreses premiades a les edicions anteriors presentaran l'estat dels seus projectes i les previsions a curt i mig termini.

A la web del Premi podeu trobar-hi la informació i els reportatges de les edicions anteriors, i també les bases oficials de la convocatòria de l'any 2024.

Punts destacats de la convocatòria [tenen caire informatiu, només té validesa el text de les bases oficials publicades]:

- Categories:

• Idea: per donar suport a les millors idees innovadores de negoci, amb l’objectiu que es puguin posar en funcionament en un breu termini de temps. Obert a tota persona física (individual o equips) i jurídica (unipersonal o amb socis), aquestes darreres han d'acreditar l’inici d’activitat abans de l’1 de gener de 2024.
  • Fet (Empresa): per donar suport a projectes empresarials implantats i avaluables. Es premiarà l’empresa o professional per compte propi que hagi implementat els millors canvis estratègics en qualsevol àmbit (organitzatiu, funcional, de producte, etc.) que hagin contribuït a fer avançar l’empresa en la direcció dels objectius específics de la convocatòria i dels objectius de desenvolupament sostenible.

- Import dels premis i condicions [només té validesa el text de les bases oficials publicades]:

• Premi Idea: la candidatura guanyadora rebrà 1.500,00 € en el moment de la concessió del premi i 2.500,00 € més en el termini de sis mesos, un cop hagi acreditat l’acompliment dels compromisos fixats pel Jurat.

• Premi Fet: la candidatura guanyadora rebrà 4.000 €, que s’entregaran en un pagament únic.

L’import del premi estarà subjecte a la retenció legal establerta i a la resta de normativa fiscal vigent en el moment del lliurament. El pagament es realitzarà per mitjà de transferència bancària.

Plataformes per a l’emprenedoria, la formació i l’ocupació