Més de 400 persones a la trobada d'antics alumnes de l'ETSEA, en el marc dels 50 anys del centre. Dissabte 6 de maig.

L'ETSEAFIV reuneix més de 400 persones a la Trobada d'Antics Alumnes

Emmarcada en el cinquantè aniversari d'aquest centre de la UdL

(Text: Premsa UdL) (Imatges UdL)

Un total de 429 persones ha participat aquest dissabte a la trobada d'antics alumnes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agroalimentària i Forestal i de Veterinària (actualment ETSEAFIV), en el marc del 50è aniversari de l'Escola. L'estrena d'un documental sobre el centre, una exposició fotogràfica de les 5 dècades de funcionament, una galeria d'orles i un aperitiu conformaven el programa d'una jornada lúdica i de retrobament.

El director de l'ETSEAFIV, Jordi Graell, va obrir els parlaments fent incidència en l'actual "punt crític" quant a la falta de relleu generacional per al professorat i el personal investigador. També van intervenir les vicerectores d'Ordenació Acadèmica i Qualitat, Paquita Santiveri, i de Recerca i Transferència, Olga Martín -totes dos docents de l'Escola-; i el president d'Alumni UdL, Josep Maria Sentís. També van predre la paraula alguns exalumnes per recordar les seues vivències personals al centre i la catedràtica ja jubilada Immaculada Recasens, que va fer un repàs dels canvis que ha experimentat l'ETSEAFIV des de l'any 1972 quan va començar a impartir classes.

Els assistents han pogut veure les instal·lacions actuals, el documental Història de l'ETSEA: Etapa 2 (de 1980 a 2000), l'exposició ETSEA: 50 anys instal·lada al vestíbul dels edificis A i B, i una galeria d'orles corresponents a diferents èpoques. Després s'han traslladat als jardins del campus per a un vermut i una foto col·lectiva pel record. També els han obsequiat amb un pin de l'Escola.

>> Text del Servei de Premsa de la UdL, notícia publicada la web de la UdL

Imatges: prem aquí