Inscripcions al programa Santander X Explorer: formació i suport a la creació de negocis

Obertes les inscripcions a la 18a edició del Programa Santander Explorer: suport per a desenvolupar la teva idea de negoci, la Universitat de Lleida hi participa mitjançant la Càtedra Santander d'Emprenedoria Universitària.

El programa Santander X Explorer ajuda els participants a connectar amb el seu futur, experimentant l'emprenedoria com a opció professional i com a forma d'independència econòmica. Durant 12 setmanes, treballen sobre la seva idea, transformant-la en una solució que contribueixi a aconseguir els ODS 2030. Amb un enfocament pràctic i basat en dinàmiques d'aprenentatge social, Santander X Explorer està dissenyat perquè les persones participants es converteixin en part activa del canvi a través de la posada en marxa de projectes econòmicament sostenibles en diferents indústries, sectors i tipologies d'organitzacions.

Es pot participar només/a o en equip (màxim, 5 persones). La formació en línia i presencial amb metodologia “learning by doing”, la validació de les idees de negoci i el desenvolupament de les habilitats necessàries per a transformar projectes en solucions viables i sostenibles són les eines que troben els participants del programa. Més informació sobre el programa a www.santanderx/explorer

Termini d'inscripció: fins el dia 12 de desembre de 2023 [23:59 hores (GMT-06:00)]

Inscripcions a Explorer-2024

[Text: Càtedra Santander d'Emprenedoria Universitària de la UdL]