Dinar anual d'antics alumnes i de personal docent i de serveis de l'EPS: obertes les inscripcions

Inscripcions obertes al Dinar d'Alumni, PDI i PTGAS de l'EPS

El proper dia 10 de maig de 2024, coincidint amb el dia de la Festa Institucional de l'EPS, tindrà lloc l'11a edició de la trobada d’Antics Alumnes, PDI i PTGAS de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. Com ja es va fer l'any passat, en aquesta ocasió també es realitzarà un dinar.

El Dinar d'Alumni, PDI i PTGAS té l’objectiu de retrobar-se amb companys, professors i amics en un ambient distès, de companyonia i fer xarxa.

Inscripcions i programa (+)

> QUAN? El divendres 10 de 2024 a les 14.00 hores, coincidint amb el dia de la Festa Institucional de l'EPS. A partir de les 13.00 h es podrà gaudir d'un aperitiu previ a la terrassa del Club Tennis Urgell

> ON? Al Restaurant ABV del Club Tenis Urgell de Lleida. Consulteu el menú i feu la tria del plat principal

> INSCRIPCIONS Inscripcions obertes AQUÍ

En el decurs del dinar es lliuraran els següents premis i reconeixements:

• El Premi AETI Les distincions docents EPS "Joan Gimbert"
  • Les distincions als millors expedients acadèmics del curs 2022-23
  • Els premis del II Open Padel EPS 2024, que es jugarà durant el matí a les instal·lacions del Club de Tenis Urgell de Lleida.
  • Reconeixement al personal jubilat en el darrer any (En els dies vinents us anirem donant més informació sobre els premiats, nominats, etc.)

Tota la informació a 11a edició de la trobada d’Antics Alumnes, PDI i PTGAS de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida.