Convocat el II Premi Santander Alumni UdL a l'emprenedoria i l'ocupació: presentació de projectes fins al 13 de novembre de 2022

II Premi Santander Alumni UdL a l'emprenedoria i l'ocupació (edició 2022)

(El cartell del premi amb dues escultures de paper de Joaquín Ureña, cedides a Alumni UdL)

(bases i convocatòria)

OBERT EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE PROJECTES

- Dirigit a: professionals per compte pròpi i empreses amb finalitat mercantil i/o social que s'hagin constituït o que puguin acreditar l'inici d'activitat abans del dia 1 de gener de 2021.

- Termini per a presentar els projectes: fins al dia 13 de novembre de 2022 (23.59 h)

- Premis: 2 premis de 5.000€ en metal·lic, un per al projecte guanyador a la categoria Idea i un altre per al guanyador de la categoria Fet.

- Bases íntegres: aquí

- Presentació i informació aquí

- Important - Requisits

• Els professionals per compte propi han d’estar en possessió d’un títol de la UdL, de qualsevol titulació oficial de grau, màster o doctorat.
  • En el cas de les empreses, els titulats per la Universitat de Lleida, de qualsevol titulació oficial de grau, màster o doctorat, han de representar com a mínim el 25% del capital.
  • Totes les persones titulades de la UdL han de ser socis en actiu d’Alumni UdL el darrer dia de la presentació de sol·licituds.

- Contacte: alumni@udl.cat / 973 70 2356

BASES - INFORMACIÓ - PRESENTACIÓ