Alumni UdL impulsa un curs d’iniciació a la programació adreçat a professorat d’ESO i batxillerat, també està obert a professionals

El Centre de Formació Contínua de la UdL ha obert la matrícula del Curs de programació amb llenguatge Python, el qual està adreçat a no experts, i que començarà el dia 24 de març. Els membres d'Alumni UdL gaudiran d'un preu especial.

Aquesta activitat formativa de 2 ECTS, amb 18 hores presencials, està impulsada per Alumni UdL a partir de les demandes recollides de professorat d’ensenyament secundària i batxillerat, que hauran d’impartir el nou currículum del RD 217/2022 de 29 de març, pel qual s'estableix l'ordenació i els ensenyaments mínims de l'educació secundària obligatòria.

Els curs també està obert a professionals i treballadors interessats en millorar les seues oportunitats laborals. Tots els informes sobre ocupabilitat destaquen que les persones amb competències en programació tenen més possibilitats de ser contractacdes i  aconseguir promocions.

Descripció del curs:

1. Valor acadèmic, calendari i hores presencials

• 2 crèdits . 18 hores de classe presencial Durada: dies i horaris

• Dies: 24 i 31 de març; 14, 21 i 28 d’abril; 5 de maig.

• Una sessió setmanal de 3 hores, els divendres de les 17 h a 20 h.

• Preinscripció: fins el dia 19 de març 2023

2. Objectius

• Proporcionar els coneixements i les competències necessàries del llenguatge de programació Python al professorat que ha d’impartir el nou currículum dels ensenyaments de secundaria i batxillerat dels àmbits de tecnologia i digitalització.

• Facilitar el creixement professional i l’ocupabilitat a l’economia 4.0 i la societat digital.

3. El llenguatge Python

• És un dels llenguatges més utilitzats en la programació i té una corba d’aprenentatge en la qual l’assoliment de competències és molt ràpid.

4. Docents i experiència

• Professorat: dues persones titulades en Enginyeria Informàtica que imparteixen docència a l’Escola Politècnica Superior de la UdL

• El curs ha estat preparat a partir dels resultats del curs de Python realitzat a la Universitat d’Estiu de la UdL l’any 2022.

5. Tipus d’activitat

• Presencial. Teoria i resolució de casos. Tutories.

• Aules amb ordinadors, que disposaran del programari necessari. Avaluació

• Autoavaluació i resolució d’un cas pràctic.

6. Matrícula

• Preu general: 150 €

• Preu especial per membres d'Alumni UdL: 115 €

• Inscripcions i informació: premeu aquí