Activitats setembre - desembre 2024: descomptes amb el carnet Alumni UdL

cartell formació 2024-25
Programa Santander Alumni UdL Ocupabilitat

Ja pots consultar les activitats previstes per a l'octubre, novembre i desembre de 2024

Preu especial amb el carnet Alumni UdL i per a recent titulats

Competències per a la carrera professional i el creixement personal

- Grup de conversa en anglès, mentre fem un cafè i amb professora de suport (2a edició): matrícula oberta

· Descripció i dates: 6 sessions de 90 minuts, de les 19 h a les 20.30 h, 1 cop al mes. Inici el 17 d'octubre.

- Cursos de llengües de l'Escola d'Idiomes de la UdL: descompte amb el carnet Alumni UdL

- Descripció i dates. Inici de la matrícula: 4 de setembre

- Premi Santander Alumni UdL a l'Emprenedoria i l'Ocupació: inscripcions obertes fins el dia 15 d'octubre

· Descripció i dates:  dos premis de 4.000 € a empreses, professionals per compte propi i titulats/des de la UdL. El premi FET per a projectes implantats i el premi IDEA per a idees de negoci que es poden implantar.

- Taller de gestió del temps i reunions: inscripcions a partir del 9 de setembre

· Descripció i dates:  previst per al mes de novembre (7 i 14, dijous) a la tarda (17 h - 19 h). Durada 4 hores en dues sessions.

- Taller de comunicació i parlar en públic: inscripcions a partir del 9 de setembre

· Descripció i dates:  previst per al mes d'octubre. Durada 5 hores en dues sessions.

+ Més informació a la web (alumni.udl.cat/creixementprofessional) i a les xarxes socials (X-Twitter - LinlkedIn - Facebook - Instagram)