Forma part d'Alumni UdL i gaudeix dels avantatges del carnet
Dona't d'alta d'acord amb la teva situació laboral i acadèmica
D'acord amb els Estatuts poden ser membres de l'Associació:
Article 4. Antics alumnes
Són antics alumnes de la Universitat de Lleida i per tant, poden formar part de l’Associació, aquells que hagin obtingut la titulació oficial corresponent a qualsevol dels cicles, graus o titulacions dels estudis d'ensenyament superior en aquesta universitat i aquells que hagin cursat estudis en el marc d'un programa de mobilitat, així com tots aquells altres que ho van fer a l’Estudi General de Lleida i a altres centres universitaris a Lleida que depenien de les universitats de Barcelona, Autònoma de Barcelona i Politècnica de Catalunya que després varen constituir la Universitat de Lleida.
Article 5. Amics
També poden formar part de l’Associació, com a amics de la Universitat de Lleida, aquelles persones físiques que tinguin o hagin tingut una vinculació docent, laboral, administrativa, contractual o de qualsevol altre tipus amb la Universitat de Lleida o manifestin el seu interès per formar part de l’Associació.
Article 6. Membres
Poden adquirir i conservar la qualitat de membre, els antics alumnes i amics de la UdL amb capacitat d'obrar, que desitgin col·laborar en els fins de l'Associació i estiguin disposats a complir els drets i els deures establerts en els presents estatuts. També poden adquirir i conservar el dret de membres amb categoria d'amics totes aquelles persones físiques i jurídiques amb capacitat d'obrar que desitgin col·laborar en els fins de l'Associació i estiguin disposats a complir els drets i els deures establerts en els presents estatuts.
Article 7. Tipus de membres
L'Associació tindrà els següents tipus de membres:
1. Membres fundadors: ho són les persones físiques que van participar en l'acte de constitució de l’Associació. Aquests seran, a més a més, membres numeraris.
2. Membres numeraris: ho són les persones físiques que formen part de l’Associació.
3. Membres d'honor: tindran aquesta consideració totes les persones físiques o jurídiques vinculades en l'exercici de la seua activitat a les finalitats de la Universitat de Lleida que donin un suport econòmic substancial a l’Associació. Tindran els mateixos drets i obligacions que la resta de membres numeraris, excepte l’obligació d’abonar la quota anual.
4. President o presidenta d'honor: ho serà aquella persona a la qual en funció dels seus mèrits, l'Assemblea General, a proposta de la Junta Directiva, confereixi aquesta distinció amb els mateixos drets i obligacions que la resta de membres, excepte pel que fa a l'obligació d'abonar la quota anual. Únicament una persona pot tenir aquest càrrec.
a) Inscripció
- Quota de l'any: 30 euros (pagament anual). Període que cobreix: de l'1 de gener al 31 de desembre.
- Cost final: 6 euros (desgravació del 80% en fer la declaració de la renda).
- Estalvi de 24 euros un cop presentada la declaració de la renda.Més informació aquí.
b) Procediment per fer el pagament i la inscripció:
1. Descarregat el formulari
2. Ingressa l’import al compte corrent d' Alumni UdL-Banco Santander: ES31 0049 1886 79 2610700008 - concepte: Alta Alumni UdL
3. Envia una còpia del pagament i del formulari d'inscripció a alumni@udl.cat
⇒ Persones en situació d'atur
a) Inscripció
• Quota gratuïta amb document acredidatiu de la situació d'atur. Període que cobreix: de l'1 de gener al 31 de desembre.
Al finalitzar l'any cal renovar el carnet: acreditant la quota gratuïta o passar a la quota de pagament.
b) Procediment per a realitzar la inscripció:
• Acreditar la situació d'atur >> Inscripció com a demandant d'ocupació al SOC, SEPE o altres administracions públiques
• Envia la documentació acreditativa de la situació d'atur i el formulari d'inscripció degudament emplenat a alumni@udl.cat
⇒ Com donar-te d'alta com a demandant d'ocupació i com renovar la inscripció. També disposes d'informació sobre prestacions i subsidis.
Servei d'Ocupacióde Catalunya |
SEPEEspanya |
EuresEuropa |
⇒ Persones titulades de grau, màster i doctorat a la UdL: any 2023 i 2024
- Accés als avantatges i serveis que Alumni UdL, amb la col·laboració de la UdL, ofereix a les persones titulades, tant per a la inserció laboral i el creixement de la seua carrera professional com per a activitats formatives, culturals, esportives i lúdiques.
- IMPORTANT. Termini d'accés als serveis gratuïts: 365 dies des de la data de sol·licitud del títol.
- Al finalizar el període gratuÏt caldrà sol·licitar el carnet Alumni UdL, d'acord amb la teva situació acadèmica o laboral.
- Consulta el teu estat enviant un correu a alumni@udl.cat, on hi constin el teu nom i cognoms i el DNI, NIE o passaport.
Alumni UdL et facilita els avantatges amb les opcions següents:
♦ Opció 1. De forma automàtica i gratuïta en sol·licitar el títol oficial: accés a una part dels avantatges durant un any, des del moment de la sol·licitud i donar el consentiment de rebre informació d'Alumni UdL.
- No cal comunicar-ho a Alumni UdL
- Vàlid per 1 any des de la sol·licitud del títol, al finalitzar aquest període caldrà sol·licitar el carnet Alumni UdL.
♦ Opció 2. Donant-te d’alta a Alumni UdL d'acord amb la teua situació laboral: accés a tots els avantatges amb el carnet d’Alumni UdL.
Procediment:
- Persones en situació d'atur: 0 € (sol·licita’l / formulari d’inscripció a l'apartat de situacions excepcionals)
- Altres situacions laborals: 30 €. Cost final al fer la declaració de la renda: 6 euros (desgravació del 80% en fer la declaració de la renda).
- Sol·licita’l / formulari d’inscripció a l'apartat d'alta general
⇒ Més informació d'avantatges i serveis: prem aquí
Programa Santander Alumni UdL per a l'ocupabilitat
dels titulats i les titulades de la Universitat de Lleida