Organització d'Alumni UdL: participació dels seus membres, govern i gestió [En procès d'actualització]

Funcions i composició de la Junta Directiva  Estatuts

La Junta Directiva és l'òrgan de govern que regeix, administra i representa l'Associació, i s’encarrega de la gestió ordinària i la planifiació estraatègica. Componen aquest òrgan el president o presidenta, el vicepresident o vicepresidenta, el secretari o secretària, el tresorer o tresorera, i fins a un màxim de nou vocals triats per l'Assemblea General.

Els membres de la Junta Directiva exerciran el càrrec durant un període de quatre anys, i podran ésser reelegits per períodes successius de la mateixa durada fins un màxim de 8 anys.

 

Membres de la Junta Directiva (Escollida el dia tres de juny de 2025):

 

Sentís, Josep Maria DSC_5910

 - Josep Maria Sentís Suñé [President]

  • Titulació: Llicenciatura en Dret (1988)

 

Peña, Jorge DSC_5905

- Jordi Peña Lueza [Vicepresident]

  • Titulació: Grau en  Medicina (2018)

 

 

padurean imatge junta-web

- Bianca Padurean [Tresorera]

  • Titulació: Doble Grau en Enginyeria Informàtica i ADE (2018)

 

lliurament borja 2022 pintura (2)

- Faty Awa Seck Mboup [Secretària].

  • Titulació: Grau d'Infermeria (2020)

 

Falguera, Víctor DSC_5912

- Víctor Falguera Pascual [Vocal]

  • Titulació: Enginyeria Agronòmica (2008). Doctor en Ciència i Tecnologia Agrària i Alimentària (2013).

 

marc farran marin foto - web

- Marc Farran Marín [Vocal]

  • Titulació: Grau en Turisme (2014)
oscar sanchez fernández

- Òscar Fernández Sánchez [Vocal]

  • Titulació: Llicenciatura en Comunicació Audiovisual (2012).

 

- Judit Gallardo Garzón [Vocal]

  • Titulació: Grau en Infermeria (2021)

 

- Montalegre Mullet Badia [Vocal]

  • Titulació: Grau en Treball Social (2024)

 

L'Assemblea General és l'òrgan sobirà de l'Associació i els seus membres en formen part per dret propi i irrenunciable i en igualtat absoluta. Cada membre de l’Associació té un vot. En cap cas serà possible la delegació del vot en una altra persona, encara que aquesta sigui membre de l’Associació.

L'Assemblea General es reuneix en sessió ordinària com a mínim un cop l’any, dins dels sis mesos següents a la data de tancament de l’exercici econòmic, per aprovar, si escau, la gestió de l’òrgan de govern, el pressupost i els comptes anuals.

L’òrgan de govern pot convocar l’Assemblea General amb caràcter extraordinari sempre que ho consideri convenient, i ho ha de fer quan ho sol·liciti un 10% dels associats; en aquest darrer cas, l’Assemblea ha de tenir lloc dins el termini de trenta dies a comptar des de la data de la sol·licitud.

 

Estatuts

 

 

La Secretaria Tècnica tindrà les funcions següents Estatuts:

  • Organitzar l'oficina tècnica i executar els acords de la Junta Directiva.
  • Atendre els membres d'Alumni UdL, les persones de la comunitat universitaria i la ciutadania interessada en les activitats i serveis de l'entitat.
  • Tenir cura dels fitxers, de la documentació i de la correspondència.
  • Portar el registre de les persones que formen part d'Alumni UdL.
  • Recollir les peticions dels  membres de l'entitat i transmetre'n el contingut a la Junta Directiva.

 

Responsable i dades de contacte:

  • Xavier Solé Gasset
  • Telèfon: 973 70 23 56

 

Les seccions: creació i funcionament

Les seccions són agrupacions de membres d’Alumni UdL per desenvolupar activitats en un àmbit d’interès comú.

[Reglament de creació i funcionament]  |  [⇒Formulari de creació]

 

♦ Objecte: creació d’agrupacions d’interessos comuns i autogestionades pels membres d’Alumni UdL que en formin part.

♦ Objectiu: dinamitzar l’associació a partir dels interessos dels propis associats/des.

 

1. Definició, objectius i finalitats de les seccions

Les seccions són agrupacions de membres d’Alumni UdL per desenvolupar activitats en un àmbit d’interès comú.

 

Els objectius específics de cada secció han d’estar d’acord amb els generals de l’Associació i han d’estar relacionats amb els punts següents:

- Generar sinergies i crear espais de trobada entre els membres de l’Associació, que els permetin millorar el desenvolupament professional i satisfer les seues inquietuds intel·lectuals i socials.

- Afavorir l’intercanvi d’experiències i de coneixements per millorar la carrera professional dels membres d’Alumni UdL i de la comunitat on resideixen.

- Donar suport als membres d’Alumni UdL que resideixen en un territori determinat o desenvolupen la seua carrera professional en l’àmbit internacional.

- Difondre el coneixement i la innovació que es generen a la Universitat de Lleida.

 

L’objecte de les seccions no pot contenir cap dels aspectes següents:

- Caràcter comercial.

- Vinculació amb una empresa o institució.

- Suport a opcions polítiques o sindicals.

 

2. Les seccions en els Estatuts d’Alumni UdL:

La constitució, l’organització i el funcionament de les seccions estan regulades en el capítol IV dels Estatuts d’Alumni UdL, en l’article 29, sobre la constitució de seccions, i en l’article 30, definició dels objectius i funcionament de les seccions. «CAPÍTOL IV. SECCIONS »