Sessions del Taller de gestió del temps i reunions (2024-25)

cartell taller gestio del temps i reunios - 2024-11 - Gorka Bartolome
Información del evento
Lugar:
Campus de Cappont - Polivalent 2
Organiza:
Alumni UdL
Contacto:
Tel./fax: 973 70 23 56
Email: alumni@udl.cat
Web:
Inicio:
 | 
Finalización:
 | 

GESTIÓ DEL TEMPS I DE REUNIONS

 

GESTIÓ DEL TEMPS I DE REUNIONS  ⇒ Inscripcions fins el dia 26 d'octubre

- Formulari d’inscripció: >> aquí

Si teniu problemes empleneu el formulari que trobareu a l'enllaç, indicant al cos del missatge el DNI/NI/NIF: aquí

 

- Professorat: Gorka Bartolomé Anguita

- Preus bonificats als membres d'Alumni UdL i a les persones titulades per la UdL (des de l'agost del 2023 fins ara).

- Objectiu: millorar l'eficiència personal i de l'equip a través de la gestió efectiva del temps.a l'àmbit laboral i a les organitzacions.

 

A) Descripció de l’activitat

Taller eminement pràctic, d'un màxim de 20 persones.

♦ Professorat: professional experta en comunicació i oràtoria

♦ Dirigita a membres d’Alumni UdL, titulats universitaris i ciutadania.

♦ Programa: la priorització de tasques, planificació d'agenda i tècniques de reunió eficaces..

 

B) Calendari

Sessions: 2 sessions de 2 hores.

Dates: 7 i 14 de novembre 2024 (dijous)

Horari: 17.00 h a 19.00 h

Lloc:  Campus de Cappont– Aula pendent

 

C) Preu

 

a) Membres d'Alumni UdL:  25 € (bonificat).

Important. només són membres d'Alumni UdL aquelles persones que paguen la quota anual i s'han inscrit a Alumni UdL

 

b) Titulats/des per la UdL dels anys 2023 (a partir del juliol) i 2024: 25€ (bonificat). 

Important. només per aquelles persones que han donat el seu consentiment a rebre informació d'Alumni UdL al sol·licitar el títol.

 

c) Preu general: €.  40 € (No bonificat)

Important: el carnet Alumni UdL té un cost de 6€ després de la deducció de la declaració de la renda, la quota anual anual és de 30€. Aquest és gratuït per les persones en situació d'atur.

Serveis del carnet: biblioteques UdL (prèstec de documents i d'equips TIC, reserva d'espais d'estudi..), descomptes als cursos de llengües i de formació, borsa de treball UdL, trobades, activitats culturals..

 

 

 Selecció dels alumnes en el cas que hi hagi més sol·licitants que places disponibles:

1.Inscripcions per rigorós ordre d'inscripció

2. Tindran 1a preferència els membres d'Alumni UdL

3.Tindran 2a preferència els titulats/des per la UdL dels anys  2023 (a partir de julioll), 2024 i 2025

Agenda

Presentació de projectes al 2n Premi Santander Alumni UdL 2022: fins el 13 de novembre

Información del evento
Lugar:
SantanderX
Organiza:
Alumni UdL
Contacto:
Tel./fax: 973702356
Email: alumni@udl.cat
Web:
Presentació de projectes al 2n Premi Santander Alumni UdL
Inicio:
 | 
Finalización:
 | 

II Premi Santander - Alumni UdL a l’Emprenedoria i l’Ocupació

“El canvi i la innovació, eines per a la continuïtat de l’empresa”

 

Bases i convocatòria de l’any 2022


 

♦ Premi: 5.000 € a la Categoria Idea

 

♦ Premi: 5.000 € a la Categoria Fet

 

♦ Podeu trobar la convocatòria oficial i els tràmits a seguir a Santander X (+)

 

♦ Terminis: es poden presentar els projectes fins el dia 13 de novembre de 2022 (23.59 h).

 


 

INFORMACIÓ A LA SECRETARIA TÈCNICA D'ALUMNI UdL:

- Telèfon: 973 70 23 56

- Correu electrònic alumni.secretaria@udl.cat

- Presencial: Universitat de Lleida - Edifici del Rectorat  - Despatx 3.57.1