Mesa redonda Premios Alumni UdL, experiéncias de emprendimiento - XXIV Jornadas de Emprendimiento e Innovación

Información del evento
Lugar:
Facultat de Dret, Economia i Turisme
Dirección:

C/ de Jaume II, 69, 25001 Lleida

Organiza:
Càtedra Santander d'Emprenedoria de la UdL
Web:
Finalización:
 |

La Càtedra Santander d'Emprenedoria Universitària, en el marc de les XXIV Jornades d'Emprenedoria i Innovació, i amb la col·laboració d'Alumni UdL, organitza el pròxim 15 de novembre de 2023, la taula rodona "Premis Alumni UdL: experiències emprenedores", amb la participació Natàlia Girabet, d'Avantva Coop,  i Oriol Aldomà, de Talkual.

Avantva Coop és un projecte d'obrador compartit per a l'elaboració de productes de cura personal, en forma de cooperativa sense ànim de lucre i centre de dinamització local (econòmica, cultural i formatiu)que té la seu a el Poal (Pla d'Urgell).  La cooperativa es va endur el guardó Premi Empresa 2021 dels Premis Santander Alumni UdL a l'emprenedoria i ocupació d'aquell any, per dinamitzar l'economia rural des de la visió social, solidària i feminista, a més de complir un gran nombre d'objectius de l'ODS.

Per la seva banda Talkual, és un negoci de comerç electrònic de fruites i verdures que les grans superfícies no accepten per motius estètics, i resol la necessitat dels pagesos de vendre productes desestimats, evitant la seva destrucció amb l’impacte econòmic i mediambiental que suposaria. Va ser Premi Fet 2022 a l'edició dels Premis Santander Alumni UdL a l'emprenedoria i ocupació d'aquell any.

Hora i data:  15 de novembre de 2023, d'11.30h a 13.00h

Lloc: Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL. Campus de Cappont

Agenda

Presentació de projectes al 2n Premi Santander Alumni UdL 2022: fins el 13 de novembre

Información del evento
Lugar:
SantanderX
Organiza:
Alumni UdL
Contacto:
Tel./fax: 973702356
Email: alumni@udl.cat
Web:
Presentació de projectes al 2n Premi Santander Alumni UdL
Finalización:

II Premi Santander - Alumni UdL a l’Emprenedoria i l’Ocupació

“El canvi i la innovació, eines per a la continuïtat de l’empresa”

Bases i convocatòria de l’any 2022

♦ Premi: 5.000 € a la Categoria Idea

♦ Premi: 5.000 € a la Categoria Fet

♦ Podeu trobar la convocatòria oficial i els tràmits a seguir a Santander X (+)

♦ Terminis: es poden presentar els projectes fins el dia 13 de novembre de 2022 (23.59 h).

INFORMACIÓ A LA SECRETARIA TÈCNICA D'ALUMNI UdL:

- Telèfon: 973 70 23 56

- Correu electrònic alumni.secretaria@udl.cat