Acto de inauguración del curso académico de la ETSEAFiV: lunes 9 de octubre (tarde)

Programa de la inauguración del curso 2023/24 la ETSEAFiV

✅ Conferència inaugural: La necessària transició energètica i les seves repercussions al sector primari, a càrrec d'Antonio Turiel (investigador i divulgador científic del CSIC).

Reconeixement als professors que s’han jubilat al centre: Rosario Fanlo, Jesús Avilla, Delfí Sanuy, Luis Fernando Gosálvez, Francisco Juárez, Antonio Colom, Ramon Canela, Joaquin Giner, Albert Sans i Jordi Eras.

Intervenció de Jordi Graell (director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agroalimentària i Forestal i de Veterinària).

Cloenda de l’acte a càrrec de Paquita Santiveri (vicerectora d’Ordenació Acadèmica i de Qualitat de la Universitat de Lleida).

▶️ Presencial el dia 9 d'octubre a les 17.30 h - Sala d'actes edifici principal de l'ETSEAFiV (Agrònoms)

▶️ https://www.udl.cat/ca/serveis/oficina/agenda/Acte-dInauguracio-del-Curs-2023-24-a-lETSEAFiV/