11a Trobada d’Antics Alumnes, PDI i PTGAS: dinar

Web:
eps anual 2024

Inscripcions obertes al Dinar d'Alumni, PDI i PTGAS de l'EPS

El dia 10 de maig de 2024, coincidint amb el dia de la Festa Institucional de l'EPS, tindrà lloc l'11a edició de la trobada d’Antics Alumnes, PDI i PTGAS de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. Com ja es va fer l'any passat, en aquesta ocasió també es realitzarà un dinar.

El Dinar d'Alumni, PDI i PTGAS té l’objectiu de retrobar-se amb companys, professors i amics en un ambient distès, de companyonia i fer xarxa.

Inscripcions i programa (+)

> QUAN? El divendres 10 de 2024 a les 14.00 hores, coincidint amb el dia de la Festa Institucional de l'EPS. A partir de les 13.00 h es podrà gaudir d'un aperitiu previ a la terrassa del Club Tennis Urgell

> ON? Al Restaurant ABV del Club Tenis Urgell de Lleida. Consulteu el menú i feu la tria del plat principal

> INSCRIPCIONS Inscripcions obertes AQUÍ

En el decurs del dinar es lliuraran els següents premis i reconeixements:

• El Premi AETI Les distincions docents EPS "Joan Gimbert"
  • Les distincions als millors expedients acadèmics del curs 2022-23
  • Els premis del II Open Padel EPS 2024, que es jugarà durant el matí a les instal·lacions del Club de Tenis Urgell de Lleida.
  • Reconeixement al personal jubilat en el darrer any (En els dies vinents us anirem donant més informació sobre els premiats, nominats, etc.)

Tota la informació a: 11a edició de la trobada d’Antics Alumnes, PDI i PTGAS de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida.

Agenda

Presentació de projectes al 2n Premi Santander Alumni UdL 2022: fins el 13 de novembre

Información del evento
Lugar:
SantanderX
Organiza:
Alumni UdL
Contacto:
Tel./fax: 973702356
Email: alumni@udl.cat
Web:
Presentació de projectes al 2n Premi Santander Alumni UdL
Finalización:

II Premi Santander - Alumni UdL a l’Emprenedoria i l’Ocupació

“El canvi i la innovació, eines per a la continuïtat de l’empresa”

Bases i convocatòria de l’any 2022

♦ Premi: 5.000 € a la Categoria Idea

♦ Premi: 5.000 € a la Categoria Fet

♦ Podeu trobar la convocatòria oficial i els tràmits a seguir a Santander X (+)

♦ Terminis: es poden presentar els projectes fins el dia 13 de novembre de 2022 (23.59 h).

INFORMACIÓ A LA SECRETARIA TÈCNICA D'ALUMNI UdL:

- Telèfon: 973 70 23 56

- Correu electrònic alumni.secretaria@udl.cat