Jornada 2023: assemblea, conferència sobre el clima i tast de cerveses

El dia 3 de maig va tenir lloc l'assemblea anual d'Alumni UdL, per a l'aprovació dels comptes, fer balanç de les activitats de l'any 2022 i debatre sobre nous projectes i millorar els avantatges del Carnet Alumni UdL. Tot seguit, la meteoròloga Núria Seró va impartir la conferència "Parlem del temps fora de l'ascensor", la seixantena de persones assistents van poder conèixer de primera mà com es fan les previsions del temps i com afecta el canvi climàtic a les Terres de Lleida, especialment en les quantitats i periodicitat de les precipitacions de pluja i l'augment de les temperatures.

La trobada es va cloure amb un tast de cerveses artesanes de la mà de Lo Vilot Farm Brewery, una empresa d'Almacelles creada per varis socis, un dels quals és graduat en enginyeria informàtica per l'Escola Politècnica Superior de la UdL. El tast va consistir en provar tres tipus de cerveses produïdes amb o sense llúpol, el format de la sessió va permetre  que els assistents adquirissin coneixements científics sobre la producció de cervesa d'una forma molt amena i entretinguda.

Enllaç a les activitats i imatges