Fins a 3.000 euros, oberta la presentació de projectes al Concurs Idea-UdL-ODS d'Idees de Negoci Innovadores

- Objectiu:  detectar idees de negoci per impulsar la creació d’empreses innovadores i/o basades en coneixement tecnològic.

- Inscripcions fins al 3 de juny de 2024 (23.59 h) >> Inscripció aquí.

- Premis: 3.000 € al 1r premi i 1.500 € al 2n premi

- Qui pot presentar la idea o el projecte:

El concurs es dirigeix a persones vinculades amb la Universitat de Lleida: estudiants universitaris, persones graduades, personal investigador en formació, PTGAS i PDI.

Les idees poden ser impulsades individualment o en grups d’un màxim de quatre persones.

- Bases i matrícula

- Convoquen: la Càtedra Santander d’Emprenedoria Universitària amb la col·laboració del Consell Social de la UdL el Vicerectorat d’Estudiants i Ocupabilitat i el Vicerectorat de Transferència del Coneixement, amb el suport de Banco Santander.